user_mobilelogo

SimpERP

Komplex ügyviteli rendszer, amely egyaránt alkalmas egyéni vállalkozóknak, cégeknek, vállalatoknak a mindennapi ügyvitel gyorsítására.

Könnyen kezelhető, bárhonnan elérhető, használatával kiváltható a papíralapú, több órát vagy napot igénybe vevő rendszerezés.

 

Részletek:

Gyorsabb, áttekinthetőbb adminisztrációs és ügyviteli folyamatok, mellyel időt, pénzt takaríthat meg és a környezetet is kíméli. Látványos, színes megjelenésével megfelel a mai kor elvárásainak, segíti a könnyebb eligazodást a bizonylatok tengerében. A SimpERP egy olyan vállalatirányítási rendszer, ami a megrendelő igényeihez mérten futhat saját szerverén (maga az alkalmazás és az adatbázis is) vagy a cégünk szerverén (saját üzemeltetésben), mindkét esetben felhőalapú adattárolást tesz lehetővé és távolról elérhető. A rendszer böngészőben futó webalkalmazás, így teljes mértékben platformfüggetlen, bármilyen internetezésre alkalmas eszközön (számítógép, tablet, mobiltelefon) használható. A tárolt adatok tökéletes biztonságban vannak, kizárólag a megrendelő által megadott felhasználók láthatják azokat részben vagy egészben. A rendszer használatát különböző jogosultsági szintek szabályozzák.

Moduljai lefedik az ERP rendszer alapjait:
- partnerkezelés: vevők, beszállítók adatainak nyilvántartása
- több telephely, telephelyenként több raktár kezelése
- raktárkészlet kezelés
- vásárló irányú bizonylatkezelés: árajánlat, foglalás, megrendelés, szállítólevél, számla kiállítás (előzmény bizonylat hivatkozással az egymás közötti átjárhatóság miatt)
- beszállító irányú bizonylatkezelés: rendelés, bevételezés
- pénzügyi modul a vállalat pénzmozgásainak kezelésére és átláthatóságára
A felhasználóknak lehetőségük van a bizonylatok e-mailben való kiküldésére, és nyomtatás helyett pdf formátumban való mentésére.

 

Kedvezményes "Vállalkozz Digitálisan" csomag